Kumpulan Kata Motivasi Islami

Kumpulan Kata Motivasi Islami - Pada kesempatan kali ini saya akan berikan artikel mengenai kata motivasi islami untuk anda sekalian, memang kata motivasi ini sangat dibutuhkan agar semakin semangat untuk menjalani hidup kedepannya.

Kata Motivasi Islami

Kumpulan Kata Motivasi Islami

Langsung saja berikut ini kumpulan kata motivasi islam terbaru 2013 yang saya berikan untuk anda semua yang sedang mencari nya

kata motivasi

“Ya Allah, di KETIKA aku lakukan kesalahan kepada orang lain, anugerahkanlah KEKUATAN untuk meminta kemaafan, manakala di waktu orang melakukan kesalahan kepadaku, anugerahkanku KEKUATAN memberi kemaafan”

DIAM diibaratkan seperti sebilah pisau yang di simpan dan hanya di gunakan bila perlu… Sekali guna, mampu mengerat-ngerat apa sahaja yang berada di depannya dengan mudah….

Tetapi…

Banyak bercakap pula ibarat sebilah pisau yang sentiasa diguna untuk semua benda… Hingga satu ketika, ianya gagal untuk memotong apa2 pun sekalipun benang yang nipis…

Tidak dinamakan CINTA kalau melemparkan pasangan ke neraka.
Tidak dinamakan CINTA kalau buat diri dan pasangan gagal ujian dunia.
Tidak dinamakan CINTA, kalau buat pasangan dan diri sendiri lupa serta jauh daripada Allah SWT..

ALLAH menguji keikhlasan apabila bersendirian. ALLAH memberi kedewasaan apabila ditimpa masalah. ALLAH melatih kesabaran dlm kesakitan. Dan ALLAH tidak pernah mengambil sesuatu yg kita sayang, kecuali menggantikannya dengan yg lebih baik..InsyaALLAH.

Jadikanlah AL-QURAN itu SURAT CINTAMU sepanjang masa. Tidak usang dan dimakan kutu akibat disimpan lama di dalam almari..
Bacalah AL-QURAN walaupun satu muka surat pada setiap hari. AL-QURAN memberi petunjuk ke jalan yang benar
Demikianlah Kumpulan Kata Motivasi Islami kali ini, semoga bisa bermnfaat bagi anda sekalian.
Share article :

{ 0 komentar... add one }

Posting Komentar